•               redescoperă liniștea interioară               •                  redescoperă liniștea interioară                    • 

FAQ - Frequently Asked Questions.

1. Care este termenul de livrare al produselor?

 

Termenul de livrare pentru produse este de 48 - 72 ore din momentul confirmării livrării, însă mai pot exista unele întârzieri, care țin de firma de curierat. O comandă poate fi plasată în orice moment, dar perioada de procesare este de luni-vineri în intervalul orar 8.00-16.00, exceptând sărbătorile legale.

 

 

2. Pot returna un produs?

 

Returul produselor noastre se poate face doar la cele din categoria jurnale, dacă nu prezintă niciun fel de defect sau urmă de folosire, atât pe copertă cât și în interior.

Deoarece parfumurile de cameră și rezervele acestora pot fi foarte ușor de desfăcut și există riscul de a se returna cu modificări ale conținutului, nu este posibil returul.

 

 

3. Cum pot returna?

 

Daca aveti un produs de returnat, dvs trebuie sa va ocupati de trimiterea coletului catre noi, de preferat prin firmele de curierat Cargus sau Fan Courier, în maxim 14 zile de la primirea coletului. Banii pentru produsele returnate se restituie in termen de 5-14 zile lucratoare (nu se resituie contravaloarea transportului initial, acea suma revenind firmei de curierat Cargus).

Lăsați-ne o cerere de retur pe adresa noastra de email: contact@roabyadinachiroiu.ro sau in pagina de Contact, care să conțină datele dvs. (adresa, numele, nr de telefon și IBAN-ul), produsul pe care doriți să îl returnați (nu se pot returna parfumurile de cameră sau rezervele acestora), iar noi revenim cu un răspuns pentru aprobarea returului și următorii pași. Vă rugăm să împachetați foarte bine produsele, în așa fel încât să nu existe riscul de a se strica sau deteriora pe transport.

*Verificați ca produsul să nu prezinte niciun fel de defect sau urmă de folosire, suma nu va fi restituită.

 

 

4. Pot folosi parfumurile pe piele?

 

Parfumurile și rezervele acestora sunt folosite exclusiv pentru parfumarea încăperii, în recipient. Vă sfătuim să nu aplicați parfumurile/ rezervele pe piele, haine sau mobilă, deoarece există riscul de iritații, reacții alergice și acestea pot păta, având în componența lor substanțe pe bază de ulei.

 

 

5. Cum pot anula o comandă?

 

Comanda se poate anula în maxim 2 ore de la plasarea acesteia, prin email sau telefon 0745527777.

Dacă termenul de 2 ore este depășit, iar comanda dvs. a fost deja expediată, aceasta nu se mai poate anula.

 

 

 

Powered by WebWave